LEVERTIJD & BEZORGKOSTEN

PostNL:
Wij willen graag dat u komt shoppen in onze winkel(s) in Den Haag, maar mocht u niet in de gelegenheid zijn en de spullen graag thuisbezorgd krijgen, dan kan dat natuurlijk ook!
U betaalt dan een bijdrage van €5,00 verzendkosten.
Woonaccessoires en de meeste kleinmeubelen kunnen worden thuisbezorgd door PostNL. Het pakket mag max. 30 kg wegen en de lengte van het pakket kan max. H1.75.
(Een aantal producten valt wel binnen de marge van de afmetingen, maar zijn te zwaar om te worden verzonden en zullen met de Bezorgservice thuis gebracht worden)
Zodra het pakket bij ons vertrekt krijgt u een email via PostNL met een track en trace code zodat u uw pakket kunt volgen. De dag dat uw pakket geleverd gaat worden krijgt u een email van PostNL. Hierin staat een link waar u op kunt klikken om te zien hoe laat de postbode het pakket bij u komt leveren. Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een briefje in de bus met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kunt u dezelfde dag voor 22.00 uur een keuze maken voor een tweede bezorgafspraak. Maakt u geen keuze, dan komt de bezorger de volgende dag nog een keer bij u langs (m.u.v. zon- en feestdagen).

Bezorgservice:
De meeste meubelen kunnen niet met PostNl worden verzonden en worden dan door onze Bezorgservice bij u thuis gebracht.
Bij bestellingen van minder < dan €500,- betaalt u bezorgkosten. In Den Haag en omgeving (bv rijswijk-voorburg) betaalt u €25,- en voor de rest van Nederland €50,-.* (Voor belgie €75,00) *muv de eilanden: prijs wordt achteraf aan u doorgegeven of u kunt deze opvragen voor de bestelling)
Helaas is het in dit systeem op de site nog niet mogelijk om bezorgkosten te rekenen, wij zullen u, nadat de bestelling bij ons is binnen gekomen een betaallink sturen met de te betalen bezorgkosten.
Bij bestellingen van meer > dan €500,- betaalt u €5,00 bezorgkosten in NL* (geldt niet voor de eilanden- prijs wordt achteraf aan u doorgegeven of u kunt deze opvragen voor de bestelling)

Wij geven altijd net even wat meer service;
Wij leveren tot in de gewenste kamer, mits de levering kan plaatsvinden zonder obstakels.
Wij monteren pootjes onder banken of zetten tafels ter plekke in elkaar en nemen al het afval materiaal weer netjes mee.

Gaat het product niet over de trap naar binnen of past deze niet in de lift, dan stopt de bezorging daar voor ons. Indien het qua etages te doen is zullen de bezorgers zeker proberen om te leveren via de trap. Mocht dit dus niet lukken dan dient u zelf zorg te dragen voor bv een verhuislift of extra krachten om de bank naar boven te brengen. Wij zijn nooit aansprakelijk als producten uw huis niet in kunnen.

Wij leveren van maandag t/m zaterdag, eventueel ook in de avonduren. Wij proberen altijd een passende afspraak te maken in een tijdsvak van 2 uur, zo hoeft u niet de hele dag te wachten op onze bezorgservice. (wij kunnen nooit uitsluiten dat het tijdsvak wordt overschreden, bv door file. Probeert u bij het maken van een afspraak hiermee rekening te houden)
Mocht de gemaakte afspraak niet door kunnen gaan, graag 2 dagen voor de levering aan ons melden. Indien u niet thuis bent op het tijdstip van afspraak, dan zullen wij de kosten hiervoor in rekening brengen.

Wij monteren kosteloos banken (bv van Innovation Living), tafels en stoelen voor u indien gewenst. Deze zullen we in de gewenste ruimte monteren. Wij vinden het fijn als de bezorgers de ruimte krijgen om de meubelen goed te kunnen monteren. De bezorgers nemen ook al het afval weer mee voor u.
Ook is het mogelijk (alleen als dit vooraf is aangegeven) tegen betaling van €35,00 uw oude bank mee te nemen indien u een nieuwe bank heeft besteld bij ons. Voor dit geldt ook weer dat dit wel makkelijk moet gaan en wij niet door het raam gaan of via de trap indien de bank niet in de lift past. Bezorgers kunnen ter plekke beslissen of dit wel of niet mogelijk is.

regels bij afleveringen:
1. U dient ten alle tijden de (op)gang vrij te maken voordat de bezorgers komen leveren.
2. Onze bezorgers zullen ten alle tijden hun best doen om de meubelen bij u naar boven te brengen. Zij kunnen goed inschatten of dit wel of niet kan zonder schade toe te brengen aan de meubelen.
3. Indien opstakels de weg naar binnen belemmeren of het meubel past niet door een deur of trapgat, dan is levering tot de 1e deur beneden. Eventuele kosten voor een lift of andere takelwerkzaamheden zijn voor eigen rekening en nooit voor Kikke Spulle.
4. Indien u aan onze bezorgers goedkeuring geeft bij een smalle opgang/ trap / deur / gang etc dat zij de meubelen toch naar boven proberen te brengen, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor schades. U kunt ook kiezen om zelf de meubelen naar boven te brengen.

5. controleert u de meubelen zodra deze zijn binnen gebracht. Heeft u op of aanmerkingen, dan kunnen deze worden gerapporteerd en gefotografeerd door onze bezorgers. 



Verzendinformatie per regio

Standaard verzendkosten (incl. verpakking)
Verzendkosten
Levertijd

Landen waarnaar we verzenden

.