BEZORGEN

Wij hechten heel veel waarde aan service! We hebben passie voor ons bedrijf en willen ook heel graag extra service bieden ten opzichte van de (grote) webshops en prijsvechters op internet. 

Avondbezorging
Als je niet in de gelegenheid bent een bezorging overdag te ontvangen, bieden wij de mogelijkheid om zonder extra kosten de artikelen in de avonduren te bezorgen. We proberen altijd een tijdvak van 2 uur aan te houden zodat je niet een hele dag of avond hoeft te wachten. (wij kunnen nooit uitsluiten dat het tijdvak wordt overschreden, bv door file. Probeert u bij het maken van een afspraak hiermee rekening te houden)
Bij verzenden van pakket kun je zelf bij Post NL of DHL je bezorgafspraak aanpassen.

Meubel montage service
Bestel je bij ons een bank, een kast, een eettafel of stoelen, dan monteren we deze kosteloos als extra service, als we deze bij je thuis bezorgen. Wij nemen je dit, soms lastige werk, uit handen zodat je direct van jouw nieuwe spullen kunt genieten! Ook nemen we netjes al het verpakkingsmateriaal weer mee. 
Onze bezorgers zijn sterk en brengen de spullen ook bij je naar boven! (ook via de trap mits deze goed begaanbaar is / 1e of 2e etage - zie ook bij bezorgservice) 
Zij geven graag deze extra service, wij hopen dat je dit waardeert en dat ook aan hen laat blijken :)

Bankverwijderings-service
Bij het afleveren van de nieuwe bank, bieden wij de gelegenheid je oude bank af te voeren en te recyclen, tegen een kostprijs van 35 euro per bank. (via normale uitgang van pand) Alleen in Nederland!
Wij hopen natuurlijk dat je door deze extra services bij ons als kleine zelfstandige komt bestellen i.p.v bij de 'grote jongens', waarvoor alvast hartelijk dank

PostNL
Wij willen graag dat u komt shoppen in onze winkel(s) in Den Haag, maar mocht u niet in de gelegenheid zijn en de spullen graag thuisbezorgd krijgen, dan kan dat natuurlijk ook! 
Gratis verzenden via Post NL of DHL bij aankopen boven de €55.00 en anders betaalt u €5,00 verzendkosten. 

Zodra het pakket bij ons vertrekt krijgt u een email via PostNL / DHL met een track en trace code zodat u uw pakket kunt volgen. U kunt eventueel zelf de leverafspraak veranderen.

let op! Bij retourneren betaalt u zelf de verzendkosten bij Post NL/DHL, dit omdat wij i.v.m het milieu willen voorkomen dat er 'overbodige' bestellingen worden gedaan én wij als kleine ondernemer met artikelen blijven zitten waar we zelf niet voor hebben gekozen om deze op voorraad te nemen. 

Bezorgservice
De meeste meubelen kunnen niet met PostNl worden verzonden en worden dan door onze Bezorgservice bij u thuis gebracht.
 *muv de eilanden: prijs wordt achteraf aan u doorgegeven of u kunt deze opvragen voor de bestelling

Wij geven altijd net even wat meer service; kosteloos!
Wij leveren tot in de gewenste kamer, mits de levering kan plaatsvinden zonder obstakels.
Wij monteren pootjes onder banken of zetten tafels ter plekke in elkaar en nemen al het afval materiaal weer netjes mee.

Gaat het product niet over de trap naar binnen of past deze niet in de lift, dan stopt de bezorging daar in principe voor ons. Indien het qua etages te doen is zullen de bezorgers zeker proberen om te leveren via de trap naar de 1e of 2e etage. Bij hogere etages rekenen wij €15,00 per etage. (liefst willen we dit dan wel vooraf weten, dus meld ons van te voren als er geen meubelen in de lift passen)
Mocht het toch niet lukken om de meubelen naar boven te brengen via de trap, dan dient u zelf zorg te dragen voor bv een verhuislift of eigen krachten om de meubelen naar boven te brengen. (Dit kan bv zijn door zwaarte of een te  krappe ruimte) Wij nemen liever geen meubelen mee retour, dus bekijk uw eigen situatie even vooraf zodat u ons op de hoogte kunt brengen en we bv een passende afspraak kunnen maken als u een verhuislift/ mankrachten moet regelen. (1e keer leveren is gratis maar aan het opnieuw leveren van meubelen zitten wel kosten verbonden, afhankelijk van de afstand)
Wij zijn nooit aansprakelijk als producten uw huis niet in kunnen. Bij twijfel neem dan altijd voor het bestellen even contact met ons op. 

Wij leveren van maandag t/m vrijdag, eventueel ook in de avonduren. Wij proberen altijd een passende afspraak te maken in een tijdvak van 2 uur, zo hoeft u niet de hele dag te wachten op onze bezorgservice. (wij kunnen nooit uitsluiten dat het tijdvak wordt overschreden, bv door file. Probeert u bij het maken van een afspraak hiermee rekening te houden)
Mocht de gemaakte afspraak niet door kunnen gaan, graag 2 dagen voor de levering aan ons melden. Indien u niet thuis bent op het tijdstip van afspraak, dan zullen wij de kosten hiervoor in rekening brengen.

Montage
Wij monteren kosteloos banken (bv van Innovation Living), tafels en fauteuils voor u. Deze zullen we in de gewenste ruimte monteren. (eetkamerstoelen monteren we voor de levering)
Wij vinden het fijn als de bezorgers de ruimte krijgen om de meubelen goed te kunnen monteren. De bezorgers nemen ook al het afval weer mee voor u.
Ook is het mogelijk (alleen als dit vooraf is aangegeven) tegen betaling van €35,00 uw oude bank mee te nemen indien u een nieuwe bank heeft besteld bij ons. Voor dit geldt ook weer dat dit wel makkelijk moet gaan en wij niet door het raam gaan of via de trap indien de bank niet in de lift past. Bezorgers kunnen ter plekke beslissen of dit wel of niet mogelijk is.

regels bij afleveringen
1. U dient ten alle tijden de (op)gang vrij te maken voordat de bezorgers komen leveren.
2. Onze bezorgers zullen ten alle tijden hun best doen om de meubelen bij u naar boven te brengen. Zij kunnen goed inschatten of dit wel of niet kan zonder schade toe te brengen aan de meubelen.
3. Indien obstakels de weg naar binnen belemmeren of het meubel past niet door een deur of trapgat, dan is levering tot de 1e deur beneden. Eventuele kosten voor een lift of andere takelwerkzaamheden zijn voor eigen rekening en nooit voor Kikke Spulle.
4. Indien u aan onze bezorgers goedkeuring geeft bij een smalle opgang/ trap / deur / gang etc dat zij de meubelen toch naar boven proberen te brengen, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor schades. U kunt ook kiezen om zelf de meubelen naar boven te brengen.
5. controleert u de meubelen zodra deze zijn binnen gebracht. Heeft u op of aanmerkingen, dan kunnen deze worden gerapporteerd en gefotografeerd door onze bezorgers.

Regels bij bezorging Post NL
wij controleren producten voor het inpakken zodat wij zeker weten dat het product in orde is als wij het verzenden. Wij verpakken alles zo goed mogelijk in folie etc. 
Wij recyclen materialen en dozen van onze leveranciers, dus het kan zijn dat er een ander product op de doos staat als de inhoud.
Let op! Mocht er toch een schade aan een product zijn ontstaan bij het verwerken van het pakket bij Post NL, dan graag uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst van het pakket deze schade aan ons melden d.m.v  foto's van de verpakking en van het product aan ons te sturen naar info@kikkespulle.nl. onder vermelding van uw naam en adres of order nummer. Wij kunnen via Post nl zien wanneer u het pakket ontvangen heeft. 

© 2022 - 2024 Kikke spulle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel